FANDOM

Inkwizytor Nihilius jest jednym z inkwizytorów należących do Konlawe Calixis. Purytanin z Ordo Hereticus zajmuje się głównie ściganiem groźnych heretyków i ich szybkim, bezlitosnym osądem. Utrzymuje pokaźną liczbę akolitów, których głównym zadaniem jest walka z wrogiem mniejszego kalibru.

WyglądEdytuj

Nihilius jest wysokim, żylastym mężczyzną o czarnych włosach. Preferuje proste stroje, więc na statku najczęściej spotkać go można ubranego w skórzane spodnie i koszulę. Ma szczupłą, pociągłą twarz i zwykle jest gładko ogolony. Prawa strona głowy również jest ogolona i odsłania długą bliznę oraz tatuaż imperialnego orła. Ciemnoszare oczy i orli nos nadają mu wygląd drapieżnego ptaka. Jego prawa ręka kończy się bioniczną dłonią, a u pasa niemalże zawsze wisi miecz o dość wąskiej klindze.

HistoriaEdytuj

Wszystko co o nim wiadomo to legendy krążące po Świętym Gniewie. Nihilius prawie nigdy nie mówi otwarcie o swojej przeszłości. Członkowie załogi i akolici są pewni, że przed zostaniem inkwizytorem służył w Ordo Xenos. Podobno prawą dłoń stracił w czasie pojedynku z eldarskim korsarzem, a podłużna blizna jest efektem bliskiego spotkania z tyranidami. Jedna z niewielu pewnych informacji jest imię arcywroga Nihiliusa. Hexurus, bo tak ów przeciwnik się nazywa, zdobył animozję inkwizytora zabijając jego przyjaciela i mentora.

AfiliacjeEdytuj

Nihilius należy do Konklawe Calixis i Ordo Hereticus. Do jego dyspozycji oddaną niewielką flotę okrętów, w tym ogromny okręt flagowy Święty Gniew.

ŚwitaEdytuj

  • Albertus - Starszy akolita, aktualnie przydzielony jako opiekun do jednej z grup.